Służąc swoim doświadczeniem, możemy polecić sprawdzoną firmę leasingowo, kredytowo, która dla klientów MIREN oferuje preferencyjne warunki. Duża elastyczność i wygoda w uzyskaniu środków na nabycie interesującego urządzenia, minimum formalności i czasu, uproszczone procedurę zawarcia umowy to tylko niektóre zalety. U nas 96% Klientów otrzymuje pozytywne decyzje dotyczące finansowania. W naszej ofercie posiadamy takie formy finansowania inwestycji jak: Leasing, Kredyt Gotówkowy, Środki Unijne.
Leasing
Leasing jest jedną z najpopularniejszych form finansowania inwestycji.
Wpłatę początkową i raty leasingowe w całości wliczyć można w koszty uzyskania przychodu
Niewielkie zaangażowanie własnego kapitału
Długość trwania umowy i wysokość rat dostosowujemy do potrzeb Klienta
Raty: równe, degresywne, sezonowe
Atrakcyjne warunki ubezpieczenia
Minimum formalności
leasing nie ogranicza możliwości korzystania przez leasingobiorcę z tradycyjnych form pozyskiwania środków na inwestycje, np. kredytu bankowego
Wymagane dokumenty:
dokumenty rejestrowe: NIP, REGON, wpis do ewidencji lub KRS w zależności od statutu firmy
dokumenty finansowe: PIT 36 za 2 ostatnie lata, podsumowanie KPiR za bieżący rok/ostatni rok
dokumenty finansowe za 2 ostatnie lata: PIT-36 za ostatni rok oraz PIT-5 składany do Urzędu Skarbowego za ostatni okres rozliczeniowy w przypadku przedsiębiorców nie prowadzących pełnej księgowości,
dokumenty finansowe za 2 ostatnie lata: bilans i rachunek wyników za ostatni rok oraz CIT-2 lub F-01 za ostatni okres rozliczeniowy w przypadku przedsiębiorstw prowadzących pełną księgowość
Kredyt
Biorąc kredyt posiadane rezerwy finansowe możemy przeznaczyć na inne cele lub zachować „na wszelki wypadek”,
Korzyści płynące z kredytu:
Zerowe zaangażowanie własnego kapitału
Minimalna kwota kredytu 500 zł
Możesz kupić towar lepszej jakości lub droższy
Wysokość rat i długość trwania umowy dostosowujemy do potrzeb Klienta
Kupując upragniony towar na raty, oszczędności możesz przeznaczyć na inny cel
Masz możliwość nabycia wybranych towarów przed czasem niezbędnym do zgromadzenia potrzebnych środków finansowych
Możliwość dobrowolnego ubezpieczenia
Raty to elastyczna, szybka i wygodna forma pozyskiwania środków minimum formalności, uproszczona procedura.
Wymagane dokumenty:
Osoby pracujące na umowę o pracę: zaświadczenie o zarobkach (oryginał)
Osoby prowadzące działalność gospodarczą:
1) dokumenty potwierdzające fakt prowadzenia działalności gospodarczej: kserokopia* wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisu z KRS-u
2) dokumenty potwierdzające uiszczenie składek ubezpieczeniowych: kserokopia* dowodów wpłat do ZUS / KRUS składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne za ostatnie 3 miesiące (zachowana terminowość wpłat)
3) dokument umożliwiający wyliczenie dochodu za ostatnie 3 miesiące (uzależniony od formy opodatkowania):
- w przypadku ryczałtu, podatkowej książki przychodów i rozchodów, pełnej księgowości: zaświadczenie o dochodzie / przychodzie wystawione przez księgową lub biuro rachunkowe
- w przypadku karty podatkowej : kserokopia* decyzji Naczelnika US
* przy kserokopii wymagany oryginał do wglądu
Środki EU
Środki Unijne
Nie masz pomysłu na BIZNES, nie wiesz jak się za to zabrać, od czego zacząć !!!
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.